Torsdag den 6/12-12

Ja dagen börjar ju bra med att man åter inte kan sova en hel natt vaknade kl 2.30 och nu väntar jag på att mina älsklingar ska gå upp om ett par timmar.
 
En kort beskrivning bara om hur allt sett ut sista året: I november 2011 begärde min exmake skilsmässa, det var en tuff och kämpig period för mej och i feb träffade en kille som hjälpte mej ganska mycket med att hitta mej själv och även kunna börja samarbeta med min exmake i maj tog det slut mellan oss men vi är fortfarande vänner. Den 28 juni träffa jag en ung kille 9 år yngre än mej och i dag är vi sambos och han är en riktigt bra bonus pappa till mina fyra barn.
 
Min sambo kommer från Gotland och har två barn själv.
 
Den 25/12-12 kommer vi förlova oss och än har jag inte vågat säga något om det till min exmake om det utan det kommer nog bli en överaskning för honom.
 
Fett med kärlek och ta hand om era nära och kära där ute.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

wilfli.blogg.se

Ny blogg, nytt liv, ny framtid.

RSS 2.0