Måndag

Ja Mådag och vardag och inte många dagar kvar tills barnen slutar i skolan och har jullov.
 
På Fredag åker jag och J till Gotland och firar julen där och återkommer hem en vecka senare under vistelsen på Gotland ska vi se Mammas pojkar och även tatuera oss jag ska göra AIK märket och hjärtat något annat motiv på sitt ben, jag hoppas vi kommer gå ut och äta en bit tillsammans oxå vore mysigt att göra det i samband som vi går på bio.
 
 
Nu ska jag börja natta barn här hemma så dom inte är för trötta i morgon fast oavsett när dom lägger sig är dom alltid supertrötta på vardagarna och hur morgonpigga som helst på helgerna som alla barn är nästan.
 
 
Ha en underbar Måndagskväll nu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

wilfli.blogg.se

Ny blogg, nytt liv, ny framtid.

RSS 2.0