Lite allt möjligt

Jag vill värkligen ha tillbaka det vi hade så otroligt mycket och det har blivit
bättre men jag vill ha det som innan.

Gävlebocken bran i natt undra hur mycket oddset stod i ;) och jag är helt oskyldig i år igen hehe.

I dag ska jag i väg till Bibblan med lite filmer åt A och sen iväg till sjukhuset en sväng och kl
15 ska två av mina små kottar lussa på dagis ska bli så roligt att se min grabb som snart blir 6 år
vara lucia.

Ja sen får vi se om min äldsta kommer sova hemma eller hos sin pappa i natt hon har ju varit här 2 dagar
nu trotts pappavecka men glad är jag för det saknar ju barnen så mycket när dom åker till sin pappa.

I morgon kommer domen på barnens pappa han vart anmälld i juli för misshandel på två av våra barn på willys
och rättegången var för ca 2 veckor sedan, ingen tror att han har gjort något och jag som var med har inte sett eller
märkt något alls, polisen och butiksanställda säger att vi var som en helt vanlig familj med fyra barn.


Nä smink och fixa sig


fett med kärlek till er alla.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

wilfli.blogg.se

Ny blogg, nytt liv, ny framtid.

RSS 2.0