Känns bättre

Jag och J va uppe och besökte Anna på sjukhuset och fick då reda på att hon kommer
bli kvar tills i morgon minst, tråkigt för henne men jag hoppas dom tar reda på vad som är
fel nu och inte sänder hem henne bara för att dom inte hittar något.


Det känns bättre mellan mej och J men jag saknar den närhet och ömhet som han har givit mej
men jag hoppas att det kommer bli bättre ju mer jag oxå bevisar att jag faktiskt litar på honom
.

Jag har då somsagt min äldsta kaxia lilla dotter hemma pluss två bonusar i natt igen men det är lugna
och märks knappt.

Ha en underbar Onsdags kväll får se vad den bjuder på för skoj


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

wilfli.blogg.se

Ny blogg, nytt liv, ny framtid.

RSS 2.0