Då är det äntligen kväll

När kl var 5 vaknade min 3 åring och vid 5.15 vaknade min 10 åring och hade svårt att andas så ut i friska luften
med henne och som tur var vart det bättre av det och hon blir hemma från skolan i dag, grabbarna väckte jag kring 7.15 samt
sambon dock tog han längst tid på sig att komma upp.


Dottern ville åka till farmor och blir kvar där under natten och jag och J åkte iväg till IKEA och käkade lunch och handlade
lite saker innan vi åkte och hämta barnen från skola och dagis.

Nu sitte man här sambon vid en dator jag vid en och tv på, grabbarna som leker och minsta tjejen sover gott tyvärr somna hon
i bilen hem men hon får fortsätta sova tills hon vaknar så får hon välling då.


Ta väll hand om varandra och fett med kärlek till alla


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

wilfli.blogg.se

Ny blogg, nytt liv, ny framtid.

RSS 2.0